Födelsedags mys

Helgen som har var har varit helt underbar. Det började med att jag och Mailn gick en promenad längst med Vätterstarnden upp till Elimia på fredags kvällen. Vi stannade på en camping och gungade på en gunga som var as kul:) Efter det bestämmde vi oss för att åka och kolla på när Martin spelade fotboll i Tenhult, som ligger lite utanför Jönköping. De förlorade dock med ett mål så det var synd.

På lördagen fyllde Martin 22 år så jag sjöng för honom och gav en present och ett kort som jag hade skrivit ner en perspnlig dickt på. Efter presentöppningen ville jag visa honom strand prommenaden som är helt underbar på morgonen. Så där gick vi och njöt av sommarvärmen och utsikten över vätten. Sedan på förmiddagen så åkte vi till Aneby där vi åt tårta som Lina hade bakat. På dagen och kvällen så umgicks vi med martins familj och lekta med Moa och Vincent. På kvällen grillade vi kött och åt massor av gott till det. Bla en fruktplanka som jag och Martin hade gjort.

Nu ska jag testa lite kläder för att se vad jag ska ha på mig i morgon. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback