Mys och trängsel....

Idag började dagen med en jättegod, mysig  frukost med älsklingen, sedan var det jobb för hans del. Så jag passade på att göra lite smycken som jag har på "beställning", kände att det var dags att göra dem nu när jag har en helt ledig dag sedan i slutet av augusti :D Blev tre halsband och armband, lite nöjd faktiskt.

Sedan var det dags för en efterlängtad dag på stan, men när jag kom ut så märkte jag att det regnade så det fick bli a6 ist. Men tyvärr var jag inte ensam om den tanken, det var kö på motorvägen till och med. Jaja kom fram till slut och hittade lite småsaker, smink, kavaj, present till pappa mm.
Ska nämligen hem till Tranås i morgon och fira pappas 50- årsdag i förväg. Han och mamma och några vänner till dem ska till Egypten en vecka och gotta sig i solen. Inte avis alls... ne då jag unnar dem verkligen denna resa. Så därför blir det lite kalas hemma med släkt och vänner. Ska bli jätte roligt att träffa alla igen!!
Nu sitter jag här framför datorn med ett glas vin och myser, inte alls fel att vara lite själv ibland. Fast det bästa är ju ändå när Martin kommer hem i morgon-bitti och kramar om en och säger att han saknat mig;) Älskar dig så!!!!!

Ha det bra!!

Nu är jag tillbaka!!

Heej!!!!
Fick en liten påminnelse från Frida att det var länge sen jag la upp ett blogginlägg här!!! Så vad gör man inte för dig min vän:D hihi
Hade tänkt att inte skriva om hur skolan är för jag är så j*vla trött rent ut sagt. jag vill bara ut och jobba och skaffa erfarenhet inte sitta på en tråkig ekonomi föreläsning och inte fatta någonting om RR och solidariet mm.. ne usch och fy inget skolprat här inte..
Försöker komma på vad jag har gjort den närmsta dagaran:
I onsdags var jag och några från klassen på en hårdrockssittning! Väldigt kul måste jag säga, fast att jag inte älskar hårdrocksmusik så var det ändå roligt att hitta på någor ovanligt och va svartsminkad, svarta naglar, nitbälte mm.. Lite bilder:P
I helgen blev det besök av Jesper och även ett besök hos La dolce vita för att få i sig lite god mat och dricka!! Mums
Ojoj nu är det ju halv åtta hos mig!! Hej svejs