Nu är jag tillbaka!

Nu var det väldigt länge sen jag tog mig tid att skriva några rader här. Detta måste förbättras så idga tänkte jag ta igen det lite men den kort sammanfattning var jag har gjort de senaste dagarna:D



Helgen innebar fira SM guldet i lördags så klart. Var ute på stan och åkte runt och bara satt och tutade och tjoade sed alla glada fans. Så "landsbyggden" vann mot storstaden till slut, ÄNTLIGEN!!! På onsdag blir det att gå till Apollen och fira när Hv åker runt och visar upp sig igen för allmänheten.  

I söndags fyllde min älskling år så det blev kalas med tårta och massa kakor, jag hade bakat kärleksmums med karamellströssel. Mycket goda faktist, jag belv själv lite överraskad. Har inga stora talanger när det gäller bakning, men gästerna åt så det ser jag som positivt!!

Av mig fick han en gasolgrill som nu är uppställd på den lilla balkongen, så i helgen blir det grillning. Jag längtar så mycket tills det är så där varmt så man kan sitta ute på kvällen och grilla och smutta på ett glas vin...Mums

Idag blev det skola kl 8, men när jag kommer fram så får jag reda på att lektionen är inställd och vi börjar inte förens kl 13. Fan fan jag som kunde haft sovmorgon idag utan att veta det:(

Nu blir det The Hills, älskar det programmet. Tänk om man kunde få leva ett sådant glamor liv för mågra månader och sen återvända till verkligheten. Hade varit grymt kul, jag hade shoppat järnet:) hihi drömma kan man ju!!




Just det jag vi har köpt bil!!!! Fin va