Plugg & höstkläder

Sitter här framför dator och väntar på tjejerna ska komma. Vi ska skriva på vår rapport och baka kladdkaka hade vi tänkt. Medans jag väntar så spanar jag  efter lite nya höst kläder. Jag hittade två mysiga cardigans och ett par snygga stövlar med en liten klack. Tror jag ska åka ner till stan lite tidigare för att testa tröjorna innan träningen.

Långhelg & glada besked!

Är hemma igen efter en lugn och skön helg hemma i Tranås. Vi åkte hem till mamma och pappa i Fredags eftermiddag, där även mormor, morfar och Jesper var hemma. Vi hade nämligen vår årliga och "sena" kräftskiva. Det var jätte gott och mysigt med både kräftor, snapps och trevligt sällskap.  Så fredagen blev en mysig släktkväll.

I Lördags så gick vi hela släkten på stan och åt mat ute på Ekliden, även det jätte mysigt. Jobbigt att man bara proppar i sig mat som om man aldrig har sätt mat förut hihi... Men blir man bjuden så är det alltid lite extra gott ju konstigt nog.
I söndags åkte vi hem pga att Martin skulle på en interjuv:)
GRATTIS GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING SOM FICK BESKED ATT HAN FICK JOBBET IDAG...ÄNTLIGEN, DET ÄR DU VÄRD.

Onsdag..

Nu har halvan veckan redan gått och jag är typ ledig idag. Ska bara ner till skolan några timmar efter maten och öva å våran presentation om Trivselhus. Så annars är jag faktist ledig idag ÄNTLIGEN:)  Kanske även blir ett träningspass på friskis idag, var där igår med Malin och körde ett pass med styrektreäning/spinning på 85 minuter. Så fatta att vi var trötta, första träningspasset på långe så tar vi bland de tuffaste passen. Men det är väll bra att börja tufft så man får lite träningsverk och känner att man har tränat!
Nu ska jag äta frukost men min älskling!
Bilder från Lisas 20-årsfest/ Tentafest i Lördags!