Förlovad i ett år!!!!!!

Blev en promenad runt Munksjön idag och efter detta blev det picknick i parken med älskilngen. Firade ett år som förlovade:D i förväg. Igentligen är det i morgon den 22/6 men Martin jobbar i morgon så det gick ju lika bra att fira idag! Blev baguetter, cider, jordgubbar på en filt i solskenet. Lycka lycka!!






        


Sommar!!

Är nu inne på min sista skolvecka, ska bli så skönt när jag sedan är klar med denna kurs och kan bocka av den  på listan:) Sedan blir det sommarlov!

Måste berätta om Tranås visiten i Torsdags, när jag visade upp "stora" Tranås för Malin. Började med en trevlig biltur med hög och bra musik i bilen för att sedan gå husesyn hemma. Blev solning på altanen tills familjen kom hem och sedan en tut på sjön. Vi kunde värkligen inte fått bättre väder, då solen sken hela dagen. I fredags blev det en sväng på stan och visade upp skolan mm. När vi åkte runt så kände jag att man uppskattar stan mer än när man bodde där. Det är ju faktist hur fin som helst på sommaren med sjön och allt runt om kring. Säger samma sak som jag sa till Frida idag, Tranås är en sommarstad!! Och nu är sommaren här!

Hoppas bara att sommarvärmen kommer snart igen och stannar hela sommaren för jag vill vara ute på sjön, bada, sitta på uteserveringar med ett glas vin och bara njuta av sommaren.


Har lite sommarplaner:

v. 28 Öland
v.29 Göteborg med Martins familj
11-18 agusti bär det av till Turkiet med älsklingen. Längtar tills vi sitter på i flygplanet och börjar flyga mot Turkiet. Fast än kan jag inte längta för då är ju sommaren nästan slut. Får se fram emot alla andra saker först som jag vill göra i sommar.

Tjejer vi måste hitta på något kul i sommar när alla är hemma tycker jag!!!!