Äntligen fredag & färd mot Tranås!!

Äntligen fredag och det innebär ju helg :D Idag ska jag ta tåget hem till Tranås och träffa familjen och släkten. Ska bli kul att träffa mamma, pappa, och Jesper igen. Får se hur bruna de är...kanske inte lika kul då mamma alltid blir som en pepparkaka och en själv är som ett spöke i hyn:)
Ska även bli kul och titta på deras bilder hur de firade pappas födelsedag. Hörde något om att han var utklädd.. de ska bli kul och se!
Just nu är det mycker som händer i skolan:
  • Igår torsdag var vi på studiebesök i stora Aneby tittade på en mark där vi ska planera för att "bygga" en villa. Vi var på Anebyhus för att få info om deras hus som vi ska förbättra och även en liten tripp till Ekotopia.
  • På måndag till tisdag blir det Köpenhamn med klassen. Vi ska bo på ett vandrarhem mitt inne i city och under dagarna ska vi bli guidade och få se massvis med olika byggnader och anläggningar. Ska bo med sex andra tjejer från klassen så det ska bli kul, få se hur mycket sömn det blir dock. Men man får väll sova i bussen på vägen hem sen.
  • Idag ska jag äntligen ha en lugn helg med familjen. kanske träffa Josse en liten stund också, alltid lika trevligt att träffa dig!
  • Ja juste det ja, har äntligen slagit till och köpte mig en iphone, kände att jag behövde en ny mobil som fungerar bra och som har internett. Min gamnla mobil var inte riktigt med i "dagen teknik" hihi
Nej nu måste jag kila iväg till stationen men ni får ha en toppen helg!
//Puss