Nu är jag tillbaka...

Nu är jag tillbaka på bloggen igen. Har typ helt tappat gnistan för att göra något i över huvud tagen men men det blir väll bättre snart. När tenta veckan är klar och jag har gjort mina tre stora tentor som är inom en snar framtid. Jag känner hur stressen tynger ner hela kroppen men samtidigt är det ju det här jag vill. Men börjar bli ganska skoltrött nu när jag har pluggat hela sommaren och har ett helt år framför mig. Längatar till jul lovet redan haha för idag är det ju tre månader kvar till julafton:)
Nog om det tråkiga i morgon ska jag börja att träna igen och känna mig pigg och glad. I helgen ska jag som plugga och titta på Martins sista fotbollsmatch för denna säsong. Och sedan blir det nog stan någon dag och spana efter ett par nya skin stövlar hade jag tänkt. Nu ska jag titta på filmen "Seven pounds" med min underbara älskling.
Trevlig helg!

Alingsås/ Göteborg helg


Det här är bilder från helgen som var. Jag och Malin åkte i fredags hem till henne i Alingsås för att sependera helgen där. Så i kortfattat så var vi ute i Göteborg på berså och festade till det:) Och i Lördags blev det sovmorgon, shopping, massor av godis, film och god mat. och i Söndags slappade vi var var även och fikade på ett mysigt kaffe och sedan åkte vi hem på kvällen. Så det här ver en mycket lyckad och rolig kväll.
Ja och idag har jag varit i skolan hela dagen, och känner jag att jag börjar bli lite förkyld :( Nu är det visst idol jippi!!

Sverige- Malta

Idag är det dags för åter en match för Sverige som alla vet. Jag och Martin och några kompisr ska ska sitta här hemma och heja som tokar hade vi tänkt, det var ju så spännade och ett dramatiskt slut på matchen mot Ungern.
Så idag hoppas vi på en toppen match mot Malta.
Ja ja nu har jag slutat för dagen och ska äta lax och potatis mums..sedan ska jag ner till stan och lämna tillbaka en tröja som jag inte tycker om, och även hämta ut biljetten tills på fredag. Å va kul det ska bli med lite miljö byte och se hur det är hemma hos Mailn och festa med hennes vänner:)
Nu ska jag visst hjälpa min andra hälft i köket hej svejs!

Tisadag

Idag har jag som alla andra dagar varit i skolan. Har läst algebra och byggteknik, väldigt kul faktist:) Malin och jag har planerat vår kommande helg i Alingsås/ Göteborg. Så nu är biljettern bokade blir fredag och åker hem söndag. Å va kul det ska bli. På fredag kväll blir det förfest i Alingsås och sedan tar vi pendeln till Göteborg och ska festa loss lite hade vi tänkt:) Ja sen får vi se vad vi gör shoppar lite tror jag! Efter skolan har jag pluggat linjär algebra och pratat med min lilla mormor. Och nu sitter jag framför tv och ska kolla på Idol som börjar nu!
Hej svejs!

Grattis!!

Idag har jag typ bara slappat och tagit det lungt. Jag började
dagen med att cykla till skolan och efter en lektion så var skoldagen redan slut.
Äntligen, den här veckan har varit ganska tuff, massor av nya saker och
massa annat att göra känns det som. Och det allra jobbigaste är att börja skolan
kl 8 varje dag:( Men men
Så efter skolan har jag och Martin varit på stan och fixat lite småsaker.
Nu har jag pricis ringt lilla Josse och grattat henne på födelsedagen.
Jag hade tänkt att sjunga men det blev inte riktigt så, vet inte varför!!
Men om du ser detta så det denna sång jag hade tänkt nynna på hihi
Vad är det för en dag,
Vad är set för en dag.
Nej det är ingen vanlig dag
för det är josses födelsedag
HURRA HURRA HURRA
Grattis på födelsedagen vännen!

Mina smycken!

Här kommer några av smyckena jag hitills har skapat. Det är så kul och skönt att
kunna ta ett avbrott i allt pluggande och bara göra något helt
annat och koppla av. Så då tänkte jag varför inte göra lite smycken. Så här
nedan är några av mina smycken!!!