Gymmet

Idag var det föreläsning till klockan tio och sedan gick jag och Malin till Friskis & Svettis för att träna på gymmet. Väldigt kul faktist, fick reda på lite saker som hade hänt i onsdas på Akademin. Som jag inte kunde vara med på för att jag var sjuk då tråkigt men sant:(

Nu efter träningen så har jag och martin lagar lite mat. idag blev det kokt lax, potatis och tatziki. Mycket gott blev det. vi funderar på om vi ska åka ner till piren om en stund och ta en kulglass med, och inviga våren.

Senare på kvällen var vi ett gäng på cirka 20 personer från klassen som var nere på vätterstranden och spelade bränboll och vollyboll och så klart grillade vi lite mat. En mycket trevlig kväll. jag och Malin åkte lite långboard också. det var väldigt svårt men mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback