Godmorgon!

Idag ska vi åka till Vadstena och gå på en Du & Jag behandling med massage och kurbad på Starbyhotell. Å vad vi har längtat till detta, och idag är det äntligen dags. Efter spabehandlingarna så ska vi till mormor coh morfar och äta, åkta till bergs slussar och senare på kvällen äta kräftor och bara njuta och ha kul. 

Jag tror jag har tappat räkningen på hur många gånger min kära lilla mormor har ringt och påmint oss om att vi ska komma, vilken tid, körförsiktigt, glöm ej halsbandet som jag har gjort till henne...o.s.v Men mig gör det inget, hon är trotts allt min älskade lilla mormor som bara vill mig väl. Och jag brukat faktist glömma ta med mig grejer så hon har nog erfarenheter av det. Hihi

Nu är det dags för oss att packa bilen och åka mot Vadstena. Hoppas ni andra får en lika bra helg som mig puss på er!


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback