Födelsedag!

     
Några presenter                                      Svenska kräftor och ett glas martini.


Dagen började med att min älskade Martin kom in i sovrummet och sjöng för mig och gav mig några presenter Jag fick en parfym Ralph Lauren, vinglas, biobiljetter och ett jättefint kort av honom där det stod följande:


Till min älskade!

Du är lika varm som solens strålar,

och lika ljuvlig som en stjärna om natten.

Du är lika livlig som havet i stormen

och samma glädjespridare som blommorna om våren.


Du är en sann vän och jag älskar dig!

// Martin


Du är helt underbar, vad skulle jag göra utan dig!

Sedan fick jag en fin frukost med kokt ägg och smörgås med kalkon och gurka. Mycket gott!

Idag har mobilen gått på högvarv min kära vän Josse ringde och grattade mig, jag vart så himla glad, du är bäst!. Även familjen ringde och sjöng för mig och mormor och morfar, plus massor av sms Tack tack till er alla!

  

Dagen fortsätter med lite pluggande varvat med tårta och en god middag med
grillspett och potatisklyftor, och nu ikväll blir det Svenska kräftor och några glas martini till Hv matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback