Kalas & SM-final!




Idag kommer min familj och delar av släkten och firar min födelsedag lite i efterskott. Det ska bli superkul att få träffa dom igen.

Så innan de kommer idag har  jag och Martin varit nere i stan och köpt tulpaner och hämtat min födelsedagstårta med hallon på. den såg jätte god ut sådet ska bli gott. Så nu väntar jag bara på att familjen oc hsläkten ska komma. Medans jag väntar sitter jag nu och tittar på SM-finalen AIK mot Nässjö i dam bandy. Mina två närmaste vänner Josefine och Frida spelar nämligen idag i AIK och det sänds på svt 24 nu. Just nu ligger tyvärr AIK under men det småste snart ändras, Nässjö får ju inte vinna. Som gamal bandyspelare så får ju inte derbylaget Nässjö aldrig vinnna ju. Heja AIK!

Nu kommer mitt främmande så vidare informatin om mitt kalas och om matchen kommer senare ikväll. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback