Melodifestivalen och tacos!







Igår va det äntligen final i  melodifestivalen 2009. Så jag, Martin, Daniel och Sofie bänkade oss framför tv:n med tacos och godis och mycket annat smått och gott.  När alla bidragen hade visats så var det rösterna kvar. Det har nog aldrig varit så jämt och utfördelade poäng någonsin vad jag kommer ihåg. Det brukar ju vara så att man vet långt innan vem som kommer att vinna. Själv röstade jag på Alkasar som hade en grym låt tycker jag. Vinnaren av melodifestivalen blev Malena med låten la voix var även mycket bra, som jag tror att den kommer ha stor chans i ESC Moskva . Dels  för att det är så ovanlig och är så speciell i sitt framförande. Heja Sverige!!

Även mellanaktern med låten Tingeling var hur bra och rolig som helst tycket vi. men inget slår ju Björn Gustavssons mellanakter från förra året.

Ne nu så måste jag gå och plugga fysik har tenta nästa veckan så nu måste jag ta mig tid och plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback