Tisdag!

Idag börjat dagen med att så till  skolan och ha två lektioner, Byggmekanik och byggfysik ganska roliga ämnen. Men väldigt komplicerade saker, men det ska nog gå bra. Efter sista lektionen gick jag och Malin hem till henne i snöstormen. Det var jättekallt och det började typ hagla ett tag också, usch. Jag ville ju ha vår!

Väl framme hos Malin åt vi lite mat och pluggade Byggmekanik och pratade skit hihi:) Efter några timmars pluggande så gick vi till friskis & svettis och gick först lite på gymmet och sedan gick vi på core träning. Det var mycket rolig träning faktist, det kan jag varmt rekomendera!

Efter träningen bar det av hem för att äta kvällsmat och titta på "Halv åtta hos mig".  Så nu ska jag bara slappa framför tv!

Idag fyller även min kusin Alice nio år GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback