Tranås

Efter en förmiddag av pluggande tröttnade jag och följde med Martin till Tranås där han skulle spela fotboll mot Sommen. Så då passade jag på att träffa familjen och delar av släkten. Altid lika roligt! Tittade även på mina föräldrars nya båt som de nyligen har köpt. Lite småsaker att göra som de håller på att fixa, lägga nytt golv och måla mm. Ska bli mycket roligt att åka båt i sommar=) Hoppas det blir en fin sommar med mycket sol och bad.

Ja och i morgon är det ju inte vilken dag som helst, jag fyller ju år jippi, presenter av Martin eller?? hihi

Ne nu ska jag kolla på Wipeout ett program på tv5 som är så kul att man kan inget annat än skratta. För et som inte har sett det är det flera olika vattenbanor som svenskar, Norskar och Danskar tävlar mot varandra. För er som inte har sett programmet, så är det nästan ett måste det är så grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback