Dagens fortsättning...



Efter halvleken mellan AIK-Nässjö:s SM-final var matchen mycket jämn och AIK reduserade till 1-1. En halv minut kvar av matchen gjorde Nässjö ett mål och vann då finalen i Uppsala på studenternas. Tyvärr!

Jag ville ju så klart att mina vänner i AIK skulle vinna. Nog om detta jag har ju också haft kalas idag som blev mycket lyckat. Av min familje fick jag talrikar och presentkort på stadium och pengar för att köpa vad jag vill för. jag tror jag ska handla lite vårkläder, det är ju alltid kul. Av de andra fick jag även där pengar att köpa vad jag vill, och även ett spel som heter Skippo. Det är ett kortspel som är jätte roligt och passar de flästa som vill bara spela för rolighetens skull men ändå tenka lite taktist. Så det är ett spel som jag varmt kan rekomendera.

På mitt kalas bjöd jag på kakor och hallontårta, som alla värkade tycka om. det blev dock kvar nästan halva tårtan, men det tyckte Martin bara var bra för då kan han ju äta tårta imorgon igen:) hihi Gottegris. Efter fikat och allt så spelade endel lite Skippo och umgicks med varandra. Men såklart vart det lite Gitarr hero och singstar men kusinen Alice som fyller nio år på tisdag.

Efter en lång dag med kalas så åt vi lite tacos och tittade på första avsnittet av Robinsson 2009. Det är kul att det har börjat igen tycker jag efter ett långt uppehåll. Det var mycket blandat folk i olika åldrar och personligheter och det är väll det som skapar hela programmet tillsammans med alla utmaningar och öråden.

Nog om detta så blir det faktist kalas i morgon igen, trot eller ej så ska vi äta tårta och glass i morgon igen när martins familj kommer och ska fira mig. Tur att man har gymmkortet så man kan springa bort all tårta sen hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback