Tisdag

Jag får börja dagen med att tacka min älskling för en underbar dag igår. Tack för att du finns!

Idag ska jag ner till stan och fixa lite småsaker som var slut hemma som shampoo mm, sådant som man måste ha men som inte är så kul att lägga pengar på.  Ska också gå in på ikea och köpa skålar, achetter och servetter. Så jag hoppas det ska finnas något som jag vill ha. 

Jag ska också gå och beställa en tårta till mitt kalas på lördag när min familj kommer och ska fira mig. Jag tror det ska bli en hallontårta och såklart kakorna som jag och mamma har bakat!

Idag har det varit en sådan där dag som jag har fixat ärenden som måste göras.


 Min hallontårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback