Vår!





Idag kunde det inte bli bättre sol, klarblå himmel och fåglarna kvittrar. Det börjar ju bli vår, helt underbart! 

Dagen började med att jag vaknade av att solen lös in i sovrummet och jag blev så glad att det håller på att bli vår. Sedan bar det av mot skolan där jag hade en lektion i Fysik. Efter det så gick jag lite på stan och kollade på vårkläder, men hittade inget jag ville ha så jag tänkte ta det till helgen istället när jag har lite mer tid.

Jag och Martin invigde vår inglasade altan idag med att sitta där och äta våran lunch, lax med potatis och sallad det var så gott. Allt blir ju så mycket bättre när solen lyser och alla blir glada och förväntansfulla inför sommaren. 

Efter några timmars pluggande så tag jag en långpromenad och njöt av solen och lyssnade på riktigt bra musik. Det kan inte bli så mycket bättre än så.

Ne nu ska jag titta på tvprogrammet halv åtta hos mig, ett jätte roligt program där amatörer lagar mat till varandra. 
Jag får väll passa på att äta lite kvällsmat till det med. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback