Äntligen fredag!

Nu är det fredag igen och idag ska jag på ett studiebesök i Jönköping, och kolla på hur man gjuter betong. Efter det ska jag och Malin ner till friskis & svettis och träna på gymmet en stund hade vi tänkt. Det svåra att träna på gym tycker jag är att jag får inte samma kämparglöd eller motivation som när man går på ett ex. spinning pass. För där känner jag att man måste trampa på när alla andra gör det. Och en instruktör hejar på en att fortsätta. Men det är ju självklart bra att kombinera olika träningsformer för att få bästa resultatet!

  Såg även den är bilden igår när jag bloggade. Världens minsta hamburgar måltid, kul:)


Kommentarer
Johanna säger:

svar; oo tack så mycket :D kul att det uppskattas :)

2009-05-15 | 11:25:21
Bloggadress: http://purplesecret.blogg.se/
Claudia säger:

åh haha den där hamburgaren är ju bara för söt :P

2009-05-15 | 20:24:41
Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback