Eurovision 2009

 

Nu är showen över i Ryssland, helt fantastisk showen. Grattis Norge till vinsten. Kul att det var vårat grannland Norge som vann, lite råkigt bara att det inte gick bättre för Sverige. Vinnarlåten är inte min personliga favorit men låten är ju ändå bra.  

Ja idag har jag pluggat till mina tentor och bara slappat och tagit det lugnt efter en sen kväll igår. Imorgon på eftermiddagen åker jag och Martin till Aneby och firar lilla Moa på sin tre årsdag. Av oss ska hon få en hoppboll som man sitter och stutsar på. Och självklart är den rosa med Hello Kitty på. Så imorgon blir det torta och mycket lek både med Moa och med hennes nyfödda valpar som precis har öppnat ögonen. Det ska bli så mysigt att åka dit. 

 


Kommentarer
lovisaa säger:

hey , svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

2009-05-17 | 00:10:44
Bloggadress: http://lovisaawestby.blogg.se/
MALIN säger:

Nej designen har en tjej som Malin gjort. Det finns en länk till hennes sida längst ner i min meny :) kram!

2009-05-17 | 16:37:54
Bloggadress: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback