Fixar inför ikväll!

Nu på förmiddagen har jag och Martin varit och handlat på Willys. Vi handlat lite mat tills ikväll, som vi ska grilla hemma hos oss med några vänner. Det ska bli fläskfilé, hemmagjorda potatisklyftor, sallad, grillade majskorvar och grillsås. Och såklart lite hemmagjorda drinkar till det. Jag tror vi ska sitta på vår inglasade altan och grilla och bara umgås. Malin och jag ska även ge varandra våra födelsedagspresenter som vi har köpt till varandra för länge sen man det har inte blivit av att vi har gett dem till varandra. Det ska bli så spännande att se vad man får för något!


Den här drinken får starta våran grillkväll!



747
VODKADRINK


4 CL VODKA
ROSE'S LIME
TRANBÄRSJUICE


mixa din drink

Fyll ett highballglas till hälften med is, häll över vodkan och fyll upp med lika
delar Rose's Lime och tranbärsjuice - rör om.



Nu ska jag städa lite med tänkte jag så att det är rent och snyggt tills ikväll när våra vänner kommer.  Sedan blir det att göra i ordning sig till kvällen och sen dra ut till Vjosas årliga husfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback