Inspiration

Har funderat lite idag, varför lägger jag ner så mycket tid på att ex plugga och att alla ska tycka om mig?  
Varför ska jag anstränga mig mer än vissa andra och de bara flyter med på ett bananskal?
Varför känns det som jag aldrig räcker till?


Svaren på dess frågor finns nog inte rätt eller fel på men det är klart att innerst inne vet jag en del svar på mina frågor. Men inte hur jag ska förverkliga dem och hitta inspiration och en inre styrka. Hoppas att det bara är något som är tillfälligt, men det känns ändå lite jobbigt att gå och tänka på detta.


Idag har jag varit i skolan till klockan tolv. Jag cyklade för andra gången i år till skolan, träffade ett helt gäng från klassen som jag och Malin cyklade med.  På vägen ner till skolan är det inga problem det är typ bara nedförsbacke men på hemvägen är det dessvärre jobbigare med konstant backar hela vägen hem! Stackars mig, fast jag får ju ett extra träningspass ändå!


Nu på eftermiddagen co h kvällen och jag pluggat mekanik, det är så grymt svårt men hopas att jag kommer att klara tentan bara.  Nu har min älskling kommit hem från träningen så nu måste jag prata med honom lite...
Har saknat honom jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback