Kärlek i 4 år & 4 månader!

         

Utsikten över vätten och den underbara maten.

 

Nu har jag och Martin varit nere på piren och ätit en jätte god mat. Det blev pasta med skaldjur, hur gott som helst för det som älskar skaldjur som jag gör. Idag firar vi att vi har varit tillsammans i fyra år och fyra månader. Det känns helt underbart men helt sjukt att tiden har gått så fort. Men visserligen har det ju helt en hal del under de åren. Jag gick liksom i ettan på gymnasiet och nu går jag i ettan på högskolan och har även jobbat ett år innan det. Så det känns helt underbart! Älskar dig Martin.

 

Nu ska jag sätta mig och plugga el liten stund, ska försöka jobba på så att jag kan åka till Tranås i morgon. Men tror nästan inte att jag hinner det, men försöka ska jag göra. Det vore ju kul att se på balen. 


Kommentarer
Natalie säger:

Grattis :)

2009-05-22 | 22:46:02
Bloggadress: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback