"Lill Lördag"

Idag är de som sagt "Lill Lördag".  Men det blir igen utgång till Akademin i dag inte, jag måste plugga mekanik och fysik. Tänkte på mitt inlägg från igår när jag inte hade min bästa dag precis, men men det är ändå skönt att ha en sådan dag, så att man börjar tänka och stanna upp i sitt liv med all stress och alla måsten. men idag vaknade jag med ett leende på mina läppar, helt underbarat!

Har varit i skolan idag och haft riktigt kul faktist, satt och åt lunch mend Malin och Robin idag och pratade massa strunt hihi:) Fast att jag inte riktigt hängde med i samtalsbytena hihi. Nu ska jag plugga lite och äta av Martins nybakta tigerkaka och efter det blir det kanske en promenad med Malin.

Hej svejs!


Kommentarer
Janne säger:

Hej,

Vilken fin sida du har! Keep the good work up!



Mvh / Janne - Chefs kitchen

2009-05-06 | 17:14:28
Bloggadress: http://myworldoffood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback