Onsdag...

Nu är det onsdag igen och solen lyser och det ser att bli en varm dag.  Ska nart ner till skolan igen och gå på två föreläsningar, så det blir nog bra.slutar ialf kl 15 idag! Senare idag ska jag ut och gå en promanad i skolgen och sen plugga lite materiallära och mekanik.

Kollade föresten på Malena i Moskva igår. Hon gick ju vidare, så himla bra var hon tycker jag. Hon var helt klart bland de bästa igår tex. jämnfört med han i supermandräckten och elvis. Så det ska bli grymt kul att se på  finalen på lördag den 16 maj. Hoppas att det går bra för henne där med.

Nu måste jag fixa iordning mig till skolan.

Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

Hej snygging! :*

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg!

2009-05-13 | 14:32:35
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
Em säger:

Hej hej! Är du intresserad av smycken? Jag designar nämligen egna och lägger med jämna mellanrum upp dessa, som jag även säljer, på bloggen. Kika gärna in om du vill :)

Kram ,Em

2009-05-13 | 20:12:42
Bloggadress: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback