Promenad i skogen!



        
Bilder från promenaden, vi hittade gubbe i trä också!

Nu har jag och Malin varit ute och gått i skogen som ligger nära oss. Mycket trevligt med lite tjejsnack och kunna diskutera olika saker med varandra. När vi hade gått en stund så kom vi ända till ett ställe som heter Öxnehaga som ligger en bra bit bort så vi var tvungna att leta reda på en karta så att vi skulle hitta närmaste vägen tillbaka. Men kul var det i alf.

Så nu när vi har kommit hem så grillade vi lite korv med Martin och kollade på Romservice på kanal 5. Som blivande ingenjörer som vi ska bli så satt vi självklart och diskuterade inredningen. Nu ska jag titta lite mer på tv och sen bestämma vad jag ska ha på mig i morgon. Sov så gott!


common.se


Kommentarer
maikki säger:

Jag gillar din gubbe i skogen. Har själv hittat två roliga sådana under en promenad. Det är finurliga snidare som format dessa ur stubbar som en kul grej.

2009-06-07 | 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback