Skogspromenad

Nu har jag kommit hem från en underbar promenad i skogen med min älskling. Vi hittade även ett utsiktsställe som man såg stora delar av Jönköping och vätten, helt underbart. Vi tänkte gå upp dit en varm kväll och ha picknick en dag i sommar sen. 
 
Efter skolan idag har jag sovit lite och sen pluggar materiallära. Det är precis så tråkigt som det låter men ändå så viktigt i mitt jobb sedan när jag är färdig ingenjör.

Nå ja nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan plugga lite till och titta på spårlöst på tv:n. Det programmet är ju så bra. Jag blir lite rörd när de hittar sina biologiska föräldrar som de har letat efter hela sitt liv. Jag kan knappt tänka mig ur det måste kännas att träffa sina föräldrar efter en sån lång tid, och att man inte ens känner dem. Men ändå är det dem som har fött en till världen. Det måste vara en konstig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback