Söndag!

 

                   

Igår blev det en lyckad kväll med grillning och trevligt sällskap med våra vänner. Kvällen började med att jag gjorde i ordning mig inför kvällen och sedan kom Malin hem till oss. Som jag skrev igår så kulle vi ge varandra var sin present. Så av Malin fick jag köksredskap som en äppeldelare, potatisskrubb, disktrasa med ett motiv på och sedan ett mycket roligt kort med en fin liten vits i. Där det typ stod att jag har allt i  köksväg men det här har jag inte, så nu är jag fulländad i köket. Hihi


Av mig fick hon en student kokbok med enkla recept på mat, kakor och drinkar. Så vi var inne på samma tema i presentväg, det var lite kul. Tack än en gång för allt.


Nu ska jag plugga lite och senare i eftermiddag så ska jag ner till friskis & svettis och gå på ki box med Malin.  Det ska bli kul, hoppas att jag orkar det bara. Jag känner att jag det kommer ta emot lite när jag var ute och festade igår och var hemma kl halv tre, men det ska nog gå bra ändå hoppas jag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback