Klänningar & Eurovision song consert

Idag har jag varit i skolan till kl 15. Fick mitt betyg i Skiss & Gestaltning, blev riktigt nöjd faktiskt. Det känns bra att man får belöning för att det man har lagt ner så mycket jobb och tid på.

Just nu tkollar jag internet efter lite nya vår och sommarklänningar. Vill köpa något som jag kan ha på min brors student. Jag hade tänkt mig en klänning som då inte får ju inte vara vit. För det är ju det alla studenter har på sig typ. Jag får väll se vad jag kan hitta. Lite senare idag ska jag plugga materiallära en stund tänkte jag. Det är ju som sagt snart tentan. Det märktes verkligen idag när vi hade sista lektionen i det ämnet. Så det betyder att jag är ledig hela nästa vecka, och sedan är det tenta vecka och efter det har jag sommarlov. ÄNTLIGEN!


Bild på Malena från aftonbladet.


Ikväll är det första semifinalen i eurovision song contest i Moskva, och Malena ska reprenstentera Sverige i år. Hoppas att det går bra för henne. Jag tycker att hennes låt blir bara bättre ju mer man lyssnar på den. Vi får väll se ikväll vad de andra länderna tycker om vårt bidrag. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback