Torsdag..

Har nu varit i skolan sedan kl 8 och är nu äntligen hemma igen. Det hände värsta sjuka grejen idag. En kille som går i min klass som jag inte vet vad han heter, beror på att det är 140 st i min klass. Så det är inte så konstigt kanske att jag inte kan alla allas namn. I alla fall så bjöd han ut mig och frågade som vi kunde hitta på något någon dag typ äta middag eller något! Jag har aldrig pratat med killen innan, typ inte lagt märke till honom. Helskumt, men ialf så vart det självklart nej för jag har ju min underbara Martin som jag älskar mer än något annat. Och han var värkligen inte min typ. Nog om de!!

Nu ska jag plugga lite och sedan äta fisksoppa med torsk i, mums. I eftermiddag ska jag ner till friskis & svettis och gå på step up med Malin en sväng. Så det ser jag fram imot.


Vill bara tillägga att jag saknar min vänner så gymt mycket. Om ni var här skulle jag krama och pussa på er! Älskar er! Puss

   


Kommentarer
Bintan säger:

Gud vad modigt av honom ändå!

2009-05-14 | 12:26:36
Bloggadress: http://bintan.bloggsida.se
Becca säger:

vilken fin blogg du har! =D

2009-05-14 | 15:11:09
Bloggadress: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback