Träning & kläder

Har precis varit och tränat på friskis & svettis, jag och Malin gick på step up. Det var väldigt bra och högt tempo idag lite tråkigt bra när man inte kan alla stegen helt perfekt . Men bara man rör på sig så är det ju bra! Beach 2009 here I come.  


Imorgon är jag ledig hela dagen så himla underbart. Tänkte plugga lite på förmiddagen och sen gå på stan och handla lite nya kläder. Skulle behöva lite snygga linnen och tunikor typ. Är det någon som har sett något snyggt som ni kan rekommendera? Jag hittade det är linnet från hm, sommrigt och fint. Jag ska nog gå och testa det imorgon och se om det är bra.


Kommentarer
Karin W säger:

Toklätt att laga det där!Åh vad kul det låter med träning, måste bli en uppryckning här!

2009-05-07 | 22:23:18
Bloggadress: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback