En lång skoldag och sedan en filmkväll

Idag har jag varit i skolan och är inne på andra dagen. Det känns rätt så bra att allt börjar igen och få träffa klasskompisar och få lite rutin på vardagen. Men jag tror absolut att det kommer att bli ett ännu tuffare år än förra. Men det ska väll inte vara allt för lätt antar jag, men samtidigt så läser vi intressanta kurser den här läs perioden. Jaja efter en lång dag i skolan så gick jag och Malin på stan och letade efter en fest klänning till hennes "dejt"  askul!!!

Har vi nyligen tittat på filmen seven med Brad Pitt som ung. Och till detta lite tilltugg med grönsaker och en god dipp..mums Nu är det dags för lite plugg sedan blir det spikmattan och en varm dusch. Hej svejs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback