Torsdag..

Godmorgon! Idag blir en dag som alla andra känns det som. Jag ska som vanligt plugga lite till tenta som är denna vecka. Senare idag ska jag och Martin till Ikea och köpa en klädgaderob vi får inta plats våra kläder. Eller rättare sagt Martin får inte plats för jag har tagit den enda gaderoben i lägenheten som finns, och jag får knappt plats i den. Så det är nog på tiden att Matin också kan hänga upp sina kläder. Usch nu kände jag mig lite elak som har tagit typ hela garderoben men men nu ska vi ju köpa en garderob till ialf:) 

Ja ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det dyker alltid upp något att göra. Jag måste ialf ut och gå en sväng sen i eftermiddag. Ja ja nu måste jag börja plugga lite:( Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback