Är på Julklappsjakt!!

Idag har jag pluggat byggprocess med allt vad det innebär..läsa läsa och läsa lagar. Men jag tog lite paus förut och åkte ner till A6 och inhandlade lite julklappar till min älskling. Jag kan inte säga vad det är för då får han ju reda på det men jag blev rigtigt nöjd faktist. Så nu återstår bara en liten sak till att köpa till honom. Sedan är jag klar med julklappshandlandet.

På fedag åker jag hem till Tranås och ska umgås med mamma, vi ska baka julgodis och bara ha kul. Men är det någon som är hemma i Tranås och inte har något att gör så är det bara att höra av sig, om ni vill hitta på något eller bara smaka på lite julgodis;) Saknar er mina vänner små! Hoppas att vi ses snart!

Nu kommer Martin hem snart så det är väll bäst att jag pluggar färdigt det sista för idag så jag är klar tills han kommer hem. Vi tänkte Lucia fika lite och mysa med glögg.



Kommentarer
Frida säger:

Mysigt! Åker du hem för gott, allså hemma ända till jul? för jag kommer på söndag! saknar dig med Puss

2009-12-13 | 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback