Julgodis & mys hemma i Tranås:)

Ja idag har jag, mamma och Jesper pyntat granen, den blev super fin:) Vi har även hunnit med att göra lite julgodis. Det blev rispuffar med choklad och smak av lime, bananskummkola riktigt mumsigt att smaka på hihi...     



Nu i eftermiddag är det tänkt att vi ska ut i kylan -15 grader och gå på stan, men vi får väll se hur länge vi orkar innan vi fryser ihjäl. Ska köpa en julklapp till pappa och hårfärg till mamma. Ska klippa och färga hennes hår, får väll se gur det blir. Men hoppas att det blir bra det blev det ialf förra gången;)


Imorgon kommer min älskling och hämtar mig och Jesper för att sedan åka hem till Jönköping och hämta julklappar och fixa lite, Martin ska även jobba sitt sista dygnspass innan jul ledigheten. Så Jesper och jag få väll roa oss och busa lite;)

Ha en toppen helg allihoppa för det har jag tänkt att ha:)
// Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback