Planering & förberedelser inför nyår!

Igår var Danne och Sofie här och vi planerade och skrev ner vad vi ska äta på nyår. Det blir en trerättersmiddag, så här blev menyn:)





Min dag började med att jag skjusade Martin till jobbet och där efter så var jag inte tillräckligt trött för att somna om igen så jag åt frukost och sedan började jag städa hela lägenheten. Duktigt va:) hihi

I morgon blir det att hämta Martin på jobbet och sedan ska jag städa klart det sista och duka för nio personer, det var riktigt länge sen man var så många runt köksbordet....:) Just det ja vi ska handla allt till nyår i morgon också får se hur det går, kan tänka mig att det blir lite rörigt när fyra personer ska handla tillsammans, spännande!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback