Aneby

Nu är jag hemma efter en dag i Aneby hos Martins föräldrar. Vi har hjäpt dem att lägga nya plattor runt deras nya hus, det var bara att det var hur varmt som helst så man har ju svettats som en gris:) hihi Efter allt svettandes och slit så lekt jag lite med lilla Moa och badat i hennes lilla pool. Innan vi åkte hemmåt så klippte jag både Martin och hans syster, även det blev ganska bra tror jag för att vara första gången jag klippte henne.  Nu ska vi ut och gå/ springa en sväng i "parken". 

   Jag & Martin vi sjön.

   Vi svalkar våra fötter

Kommentarer
lina [discosadness.blogg.se] säger:

kikar in och säger hej!

vilken mysig blogg du har :-)

allt bra idag?

2009-07-01 | 22:38:22
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback