Plugg och åter plugg

Nu har jag pluggat typ hela dagen känns det som. Min dag började med ett besök hos frisören coh färgade utväxten och klippte mig lite. Sedan gick jag hem till Lisa där jag, Lisa och Anna skulle göra klart inlämningsuppgiftern som 
är as svår:( men vi var duktiga ialf och vi hoppas att vi klarar den. 

Efter några timmars pluggande så åkte jag hem till Martin och år lite mat och sedan somnade jag. En liten Jennie ziesta hihihi. Så himla skönt att somna till lite mitt på dagen tycker jag, för sedan när man vaknar så är man pigg som en nötkärna. nja kanske lite överdrivet men lite piggare ialf. Ja nu sitter jag här och bloggar om min torsdag och lyssnar på lite skön musik. Nu är det dags för kvällsmat och tv tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback