Utflykt



Idag har vi varit på lager 157 i Gällstad och handlat lite kläder. Jag köpte ett par jeans, linne och lite andra små saker. Vi åkte med Martins syster och hennes dotter Moa och en vän till henne. Så dagen har varit mycket kul och rogivande speciellt i bilen med Moas alla påhitt och sjungande. Hihi!!

Pratade med mamma förut och fick en genomgång vad jag ksa ha med mig, det behöver jag nog för jag tar alltid med mig för mycket. Så det är bra att hon har koll på mig. Imorgon åker jag och Martin till Tranås och jag ska träffa Frida och Åsa och bara umgås, kanske blir en fika på stan eller något liknande. Längtar!

Ne nu är det dags att stryka och packa resveskan inför en vecka på Öland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback