Solsken & barnvakt

Å vilken bra start på dagen man fick idag. Vaknade av att solen sken och det var redan varmt ute, helt underbart. Idag har jag och Martin varit på stan och fixat lite småseker och även kollat på en systemkamera. Men gud va dyra de är usch!  Ja senare idag så åkte vi till Martins föräldrar och syster och umgicks och lekte med Moa.  Vi lekte med hennes lego och så var vi ute och matade getterna med björkris. 

Ikväll har Martin även spelat en fotbolls match där de vann med 2-0 mot Lekeryd. Jag och Kalle var och kollade på matchen bland alla knott. Så idag och resten av sommaren komme rjag att hata knott. Ja ja nu ska jag sov lite hade jag tänkt. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback