Student helg

Då är man hemma igen efter en helg i Tranås. Har firat att min bror har tagit studenten med släkt och vänner, och god mat och dricka. Lördagen började med att jag och Martin gick upp tidigt och gjorde iordning oss och sedan åkte hem till mina föräldrar. För att sedan åka ner till skolan med blommor mm som vi hängde på honom. Han var så stilig i sin nya kostym och med ett stependium som Bästa Kompis blev jag lite röd.  Efter fotaografering och studentåkning genom stan så åkte vi hem och firade honom med precenter och god mat och tårta. 

På kvällen sen så åkte jag, Martin, Frida och hennes Martin till frisörfrida ska jag kallar henne hihi. Där umgicks vi och drak lite och sedan hamnade vi på starndbaren och dansade coh roade oss lite. Jag träffade även gamla klasskompisar as kul. 
Tack för en trevlig helg!






Kommentarer
Millan säger:

Åååwhh, vart har du köpt klänningen du har på dig? Den är URfin! :)



Kika gärna in i min blogg och delta i min tävling där priset är ett jättefint armband!

http://macmillan.blogg.se/2009/june/firar-med-en-till-tavling.html

Ha det fint! Millan

2009-06-15 | 19:24:34
Bloggadress: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback