Tisdag:

Idag blev det inget solande tyvärr. Det har varit molnit men varmt idag, så vi bestämde oss för att ta det lite lungt och gå på stan och shoppa lite sommarkläder iställt. Efter allt shoppande blev vi sugna på marengsviss glassen på makdonald så vi tog en drive in och beställde en marengsviss och en jordgubbsmilkshake. Det var så gott, så det kan jag rekomendera. 

Så nu har vi precis ätit baguetter med färska räkor, rostbiff, ägg och massor av gurka. Mums!! Nu ser vi på allsång på sakansen sen blir det film "Wallander Sidetracked". 

Jag på stranden igår!


Utsikten från min solstol:)

Kommentarer
Mickan säger:

Hej! Va kul att du också har en blogg, den ska jag läsa..:)

Vilken snygg bikini, har du köpt den på nelly.se eller? Tycker jag känner igen den..



Heheh, jo jag faller visst för killar som heter Johan. Jag ser ju aldrig fel namn i alla fall...;)



ha de fint. Stor Kram

2009-07-01 | 11:24:05
Bloggadress: http://melander88.blogg.se/
Frida säger:

Riktigt snygg bikini!

2009-07-04 | 00:16:23
Bloggadress: http://flikkanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback