Plugg och ångest!

På förmiddagen har jag pluggat och repeterat inför tentan i morgon. Min motivation börjar tryta riktigt ordenligt nu men måste hålla ut den här veckan. Jag har om sagt totalt två tentor den här veckan som jag helst skulle vilja klara med än gång, det vore så underbart. 

 

Nu ska jag laga lite mat till mig själv. Martin är i Aneby och spelar fotboll så idag blir det färskpotatis, sill och grönsaker. Senare ikväll så ska jag nog göra den där ansiktsmasken som jag rekommenderade igår. Den är hur bra som helst och huden blir silkeslen så den tycker jag att ni ska testa. 


Kommentarer
Nadine säger:

Skönt med ansiktsmask! :)

2009-05-26 | 18:42:15
Bloggadress: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback