Sverige- Malta

Idag är det dags för åter en match för Sverige som alla vet. Jag och Martin och några kompisr ska ska sitta här hemma och heja som tokar hade vi tänkt, det var ju så spännade och ett dramatiskt slut på matchen mot Ungern.
Så idag hoppas vi på en toppen match mot Malta.
Ja ja nu har jag slutat för dagen och ska äta lax och potatis mums..sedan ska jag ner till stan och lämna tillbaka en tröja som jag inte tycker om, och även hämta ut biljetten tills på fredag. Å va kul det ska bli med lite miljö byte och se hur det är hemma hos Mailn och festa med hennes vänner:)
Nu ska jag visst hjälpa min andra hälft i köket hej svejs!

Kommentarer
liv säger:

kolla in på www.djungeltrumman.se

där finns stans klubbar och så..



annars skulle jag rekomendera

berå på kungsportsplatsen, litet men full packat ställe.

gamle port har ju klubb också.



men kolla djungeltrumman. där kan ni ju se va de e för olika typ av klubbar!!



2009-09-09 | 14:31:28
Bloggadress: http://longgone.blogg.se/
liv säger:

efter matchen kommer IDOL!!

2009-09-09 | 14:31:55
Bloggadress: http://longgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback