Vilken vecka & helg!!!

Nu är vi äntligen färdiga med vår flytt:) Gud vad vi har jobbat och slitit den här veckan och helgen. Det började förra veckan med att typ allt packades ner i kartonger och fram tills igår har vi levt i flyttkartongen, fy fan va jobbigt det är när man inte har sina grejer där man vill ha dem, som de brukar vara. Men men allt började på allvari Måndags när vi fick nycklarna till den nya lägenheten. Efter skolan så började vi flytta ner sängen och skrivbordet och det nödvändigaste. Sedan har Martin under veckan slitis med dessa katonger.  

I fredags kom martins familj och hjälpte oss att flytta upp alla stora grejer upp till lägenheten. Ingen liten väg ska jag säga er...Pust!! Så helgen ahr bestått av att packa upp alla grejer och allmänt fixa till allt så att det blir lite trivsamt här:D

Så nu sitter jag här vid vårat matbord och känner mig lycklig och nörd över vårt arbete, trots att ryggen och benen värker en aning så känns det ändå skönt att äntligen vara här!

I morgon är det besiktning av den gamla lägenheten. Den måste bara vara helt felfri för som vi har städar och gnott så kan det inte finnas en ända smula kvar hihi kanske lite överdrivet hihi. men inte mycket:D

Nå ja nu är det dags för mig att gå till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback