Måndag 25/1

Så var det Måndag åter igen. Helgen började med en halvdag i skolan sedan blev det en myskväll med Malin och Martin. Vi lagade jätte god mat och tittade på Svenska handbollslandslagets jämna men dåliga match. Men måste erkänna att vi satt här alla tre och var helt inne i matchen. För ett ögonblick kändes det som om vi var sportkomentatorerna, tur är väll det för "alla" vet väll att jag är usel på namn...Eller?? Efter förlusten för Sverige så tröstade vi oss med fruktsallad, glass och hemmagjord chokladsås mums, och kollade sedan även på Let´s Dance.

I lördags åkte vi till Tranås för att på kvällen fira att min farbror Morgan fyllt 45, halvvägs til 90 som Amanda sa hihi. En mycket trevlig och lyckad kväll med god mat och dricka som det alltid hemma hos dem. Blev även dans steg framför Wii spelet med Alice, och en och annan piruett hopp:)

Helgen avslutades med ett step pass så idag har jag träningsverk. Nog om helgen nu är det bara sju dagar kvar tills vi flyttar. Jag längat så otroligt mycket. Min plan den här veckan är att plugga så mycket jag kan och orkar så kan jag lägga mer tid på flytten och få i ordning på lähenheten så snart som möjligt:)


Tänkte även visa lite bilder från föreläsningen  idag, jag bara älskar att få se och inspireras av detta!!!



Villa i barcelona


Pictur Wiondow House, Japan 2002



Usch så ful den här byggnaden är, arkitekten måste gilla palmer antar jag hihi
 

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback