Skolstart

Idag är det den 18 Januari och då börjar allvaret för min del igen, SKOLAN. Just nu känns det lite nervöst konstigt nog, trots att man känner människor i klassen och en del lite bättre så är ändå den där nervösa känslan där. Men jag brukar alltid bli så här när det är något jag sak göra som är nytt eller som jag inte kan planera hur det ska bli o.s.v. I slutändan brukar det oftast bli bra ändå så det hoppas jag på idag med.

Det ska framförallt bli kul att få träffa Malin och de andra tjejerna, det var grymt länge sen nu typ en månad sedan man sågs. Så rasterna lär väll inte bli svårt att fylla ut nu när man har massa att berätta:) En anna sak som ska blir kul är det tre nya ämnena, Byggnadsutformning, Arkitekturhistoria och Projektstyrning hoppas att det är bra lärare och att kurserna är toppen bra och roliga.

Ne nu måste jag packa skolväskan:) och sedan laga till lite mat innan det är dags att cykla ner till Malin och sedan mot skolan. 

Just det jag idag är det bara 14 dagar till jag och Martin flyttar ner till "STAN", det ska blir så otroligt kul och skömt att slippa passa busstider och ha nära till allt:) Jag längtar!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback