Gamla minnen!!

I onsdags var jag hemma i Tranås för att på kvällen träffa Frida och gå på sommarstatt!! Men började kvällen med några glas vin och en baguett (räksallad humm skulle vara skagen eller hur mamma???) på altanen hemma hos Frida. Blev en stund för gamla minnen och lite uppdateringar hihi... Sedan mötte Hanna oss för att hänga med till stan, mycket trevligt hade vi och kvällen den var superbra!! Träffade gamla klasskompisar och såklart Åsis, så himla kul att träffa dig gumman, måste ses snart igen!

I morgon åker jag och Martin till Tranås för att sedan på Söndag morgon åka till efterlängtade Öland med familjen och delar av släkten. Alltid lika kul, mycket skratt, sol och bada. ÄLSKAR DET!!!!

Nu återstår det bara att Jennie ska börja packa någon gång, känner inte suget efter det kan jag säga. Jag vet ju att jag alltid packar för mycket saker så lika bra att dra ut på det så kanske jag packar lite mindre, hmm. Eller så blir det att jag glömmer de viktiga sakerna. Ne inser att jag måste börja packa nu annars kommer det sluta illa....

Vill önska alla en Glad sommar och en super bra vecka, för det har jag tänkt att ha:D Puss



Fin bild du tog Frida, Bra kamera:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback